موسسه زبانیران -> حضور و غیاب - تاخیر

حضور و غیاب - تاخیر

مشاهده حضور و غیاب- تاخیر زبان آموزان

امروزه یکی از نیازهای والدین و مدیران کنترل و نظارت بر وضعیت حضور و غیاب  زبان آموزان است. و یکی از دغدغه های اولیا گرامی زبان آموزان اطلاع داشتن از وضعیت حضور و غیاب و حتی تاخیر زبان آموزان  میباشد.


همان طور که می دانیم حضور و غیاب دانش آموزان از سال های گذشته تا به امروز توسط معلمان و دبیران محترم به صورت دستی انجام شده است. سامانه حضور و غیاب موسسه زبانیران توانایی بالایی در امر کنترل بسیار دقیق حضور و غیاب ، تاخیر و ارسال پیامک اطلاع رسانی به والدین  را دارد. بنابراین باید سامانه این قابلیت را داشته باشد که به سرعت پیامک های تاخیر و غیبت را برای اولیای زبان آموزان و در صورت نیاز برای خود زبان آموزارسال کند تا ایشان را در جریان این امر مهم قرار دهد. و اکنون این قابلیت مهم برای اساتید زحمتکش و کارکنان پر تلاش  موسسات زبانیران فراهم شده تا اطلاعات تاخیر و حضور و غیاب زبان آموزان با دقت و سرعت هر چه تمام تر برای ایشان و اولیای ایشان ارسال شود.

برای مشاهده حضور و غیا فقط کافی است که وارد پنل کاربری خودشوید و گزینه مشاهده حضور وغیاب را از فهرست سمت راست در پنل را انتخاب کنید.

ابتدا ترم مورد نظر را انتخاب کنید وسپس براحتی موارد تاخیر و یا غیبت زبان آموز قابل مشاهده خواهد بود . در زیر به عنوان مثال یک نمونه برای شما آورده ایم.

ا

ارسال نظر

لیست نظرات