موسسه زبانیران -> آموزش آنلاین چسیت ؟

آموزش آنلاین چسیت ؟

در آموزش آنلاین، مدرسین و کارآموزان از طریق اینترنت و به صورت همزمان (Synchronous) با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام می‌رسانند.

المان‌های این نوع آموزش انواع عناصر چندرسآن‌های ازجمله گرافیک، صدا، تصویر و صفحات وب‌ است که همه از طریق یک نرم افزار به نام adobe connect   قابل‌دسترس هستند و جایگزین اجزای کلاس درس سنتی شده‌اند.

در این شیوه علاوه بر امکان ارائه محتوای دوره‌ای، فرصت تعاملات زنده و دریافت بازخورد در جلساتی مانند آزمون‌ها  برای دانش‌آموزان این سبک از آموزش فراهم است. تعاملات بین مدرس و دانش‌آموزان نیز از طریق ابزار چت ، ویس و ویدِئو امکان‌پذیر است.

آموزش آنلاین به طور معمول به تناسب نیازهای یادگیری خاص هر فرد قابل تنظیم است. بنابراین، این نوع آموزش تقریباً در هر زمان و هر مکان می تواند انجام شود؛ درصورتی‌که دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب فراهم باشد.

امکانات کامل برنامه آنلاین موسسه زبانیران به زبان آموزان این امکان را میدهد که با خیال راحت و فراغ بال به یادگیری زبان انکلیسی پرداخته و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.


با زحمات  مدیران و همچنین تیم آموزش مجازی  زبانیران تمام آنچه یک زبان آموز نیازمند هست برای یادگیری زبان خارجی ، در برنامه آموزشی کلاس های آنلاین زبانیران گنجانده شده و به جرات میتوان گفت، تقریبا تمام آنچه شما در کلاس های حضوری برای آموزش زبان خارجی نیاز دارید ، در برنامه آموزشی کلاس های آنلاین زبانیران وجود دارد. و شما میتوانید در هر جایی از کره خاکی و در بستر اینترنت و با خیال راحت از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید. 

ارسال نظر

لیست نظرات