موسسه زبانیران -> (6)

اطلاعات دوره

  • کد دوره : 48
  • تعداد جلسه : 14

توضیحات دوره

(6)

این دوره که شامل هشت ترم می باشد، دوره پایانی آموزش زبان انگلیسی بوده و زبان آموزان باید در سطح پیشرفته زبان انگلیسی باشند تا بتوانند در این دوره شرکت نمایند . دوره آیلتس شامل آموزش تکنیک های پاسخ دهی به سوالات آیلتس ، آشنایی با نوع سوال ها ، انجام تمارین نوشتاری – گفتاری - شنیداری- درک مطلب- ، آموزش زمان بندی امتحان و آموزش ریز نکات آیلتسی می باشد . بعد از اتمام این دوره زبان آموزان قادر به شرکت در آزمون بین المللی آیلتس و اخذ مدرک آیلتس از دانشگاه کمبریج انگلستان می باشند. لازم به ذکر است که این دوره ها به طور تخصصی در دیپارتمان آیلتس ( خانه آیلتس) زبانیران صورت می پذیرد. هر ترم آیلتس شامل یک جزوه می باشد و در نهایت کل این دوره هشت ترم طول خواهد کشید. در تصاویر زیر چهار جزوه آیلتس نمایش داده شده است.

کتاب    Complete IELTS

موسسه  بزرگ زبانیران برگزار کننده کلاسهای آیلتس بر اساس کتاب Complete IELTS می باشد. این سری کتب در سطوح مختلف می باشند و برای آمادگی آزمون بسیار مناسبند.این سری کتب منبع بسیار خوبی برای کار کلاسی و تمرینات آیلتس می باشد. این کتاب همچنین برای جوانانی که قصد ادامه تحصیل در کشور های خارجی را دارند طراحی شده است. این کتاب تمامی جزییات مربوط به مهارت های مختلف آیلتس را با جزییات آموزش می دهد.

ویژگی های کتاب Complete IELTS

منبع خوب Writing : ارایه منبع کاملی از انواع Writing 

منبع خوب زبان : ارایه انواع گرامر ها و لغات مناسب

ارایه مرور : بخش مرور در انتهای هر 2 درس

ارایه انواع پاسخ نامه

سطح بندی این کتاب نیز به در موسسه زبانیران به اشکال زیر می باشد:

کتاب اول  : Complete IELTS 5-6.5

کتاب دوم  : Complete IELTS 6.5-7.5

البته در دوره آموزش و آمادگی امتحان آیلتس زبانیران جزوه طراحی شده توسط تیم آموزشی موسسه نیز در کنار این کتب  مورد استفاده قرار می گیرد. 


عنوان دوره

(6)